Menu Sluiten

Ergonomie

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

Informatie over ergonomie op kantoor

Investeer in de gezondheid en veiligheid van uw werknemers.

Medewerkers zijn het kapitaal van een bedrijf.

Een kantoorwerkplek is ook een goed voorbeeld van een item dat goed moet worden ingesteld. Door te investeren in een ergonomisch verantwoorde werkplek kunt u ongemak en vermoeidheid voorkomen.

Ook zal een goed ontworpen werkplek helpen om het aantal repeterende bewegingen dat u tijdens uw werkdag uitvoert te verminderen.

Investeren in kantoor ergonomie is een investering in de gezondheid en veiligheid van uw werknemers. Het helpt u niet alleen om de productiviteit te verhogen, maar ook om het ziekteverzuim en het aantal verzuim gerelateerde letsels terug te dringen.

Slechte.

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over ergonomie kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Ergonomie

Kantoormeubilair | Kantoorinrichting | Duurzaamheid | Kantoren | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Ergonomie

continuer infooutline cookies ce site utilise les cookies pour proposer ses services en savoir plus shoppingcart placepourrain gesves contacteznous phone menu passer le menu solbreux historique notre showroom ergonomie cookies et rgpd cswin nos produits mobilier de bureau mobilier d intrieur mobilier d extrieur mobilier vnementiel mobilier de marque bonnes affaires mobilier de bureau postes de travail bureaux de direction home office armoires et caissons mtalliques armoires et caissons en bois etagres rangement design vestiaires rayonnages siges de bureau siges de direction siges spcifiques tables de runion ergonomie : vind meer info hier fixes tables de runion polyvalentes et mobiles siges de runion affichage et projection comptoirs d accueil siges d attente lounge chair et tables basses prsentoirs et signaltique chaises de collectivit tables de collectivit restauration cloisons et acoustique portemanteaux accessoires luminaires siges de bureau mobilier de marque notre .

attentia infoattentia.be overslaan en naar de inhoud gaan search opleidingen blog nieuws toepassingen jobs contact nl fr open hr amp payroll aansluiting sociaal secretariaat juridische ondersteuning payroll outsourcing business intelligence hr software preventie amp bescherming aansluiting preventie amp bescherming gezondheidstoezicht risicobeheersing outsourcing duurzaam verlonen flexibel verlonen sociaalfiscale optimalisatie bonusoptimalisatie mobiliteit wellbeing beleid vitale medewerkers verzuim amp reintegratie retentie vitaliteitsbeleid generaties op de werkvloer checkups primaire tabs weergevenactieve tabblad workflow u bent hier home werkgevers preventie en bescherming risicobeheersing ergonomie dragen uw medewerkers zware lasten of voeren ze vaak dezelfde beweging uit zitten ze vaak heel lang stil op kantoor of tijdens het telewerken beide situaties zijn niet ideaal voor hun gezondheid. Het is dus belangrijk om vold.

Feiten over Ergonomie

skip to main content header hoofdnavigatie show mdash hoofdnavigatie hide mdash hoofdnavigatie home ons team behandelingen info amp contact links amp referenties breadcrumb home behandelingen wat is ergonomie en preventie ergonomie is het aanpassen van de omgeving aan de mens het nut van ergonomie Dit kan een product ruimte of werkplek zijn. Ergonomie zit vervat in ons dagelijks leven maar is vooral gekend in arbeidssituaties. bij de behandeling van bewegingsklachten verbetert ergonomie de werkomstandigheden om herval te vermijden secundaire preventie en de kwaliteit van bewegen te verbeteren. ergonomie wordt ook gebruikt om houdingklachten te vermijden vooraleer er letsels zijn primaire preventie. otkas biedt verschillende scholingen aan zowel individueel als in groep poetsschool bureelblessures zorgsector industrile ergonomie wij geven.