Menu Sluiten

Overzicht Ergonomie

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over overzicht ergonomie kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Overzicht Ergonomie

Meubilair | Kantoren | Kantoorinrichting | Duurzaamheid | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Overzicht ergonomie

nl fr nl online overzicht open data incompany over ons faq contact nl fr online overzicht open data incompany over ons faq contact ontdek vinotte academy in een kort filmpje van minuten legt een collega u uit wat de voordelen zijn van een opleiding bij vinotte te volgen. Intro film leren in gezonde binnenlucht bij vinotte academy is de binnenlucht perfect we behaalden als eerste opleidingscentrum in belgi het airscan label. Bekijk hier live de luchtkwaliteit online opleidingen in startte de eerste elearning bij vinotte academy. Ondertussen bieden we al meer dan opleidingen online aan in elektriciteit veiligheid vca stralingsbescherming enz overzicht ergonomie zijn in trek Ontdek ze hier ontdek de opleidingen naam van de opleiding online klassikaal online ja nee opleidingsdomein atex bim building info.

nl fr en de home over ons uw retailpartner private label made in europe ethical trading initiative environmental commitment statement perfecte service design en innovatie no festive gifts policy producten overzicht kunststof hout steel displays partners nieuws jobs contact klantenzone het knox gamma in een nieuw jasje… Terug naar overzicht pdc brush heeft haar hoogwaardig knox gamma in een nieuw jasje gestoken. Naast vernieuwde verpakking voor alle knox items hebben de steel en de stoffer en blik een mooie upgrade gekregen Wat beogen we met overzicht ergonomie Ook werd het gamma verder vervolledigd met een liter emmer uit gegalvaniseerd staal een plumeau met struisvogelveren en een stoffer en blik met lange steel. De lijn van duurzaamheid en ergonomie werd ook doorgetrokken in deze.

Vragen over Overzicht ergonomie

voor alles wat met tijd te maken heeft bel me klik hier klantenpagina nederlands franais bel me zoeken zoeken nieuws home tijdregistratie software en systeem voor tijdregistratie verlof en afwezigheid personeelsplanning personeelsruimte hrportaal elektronische handtekening activiteiten en kostencentra s betaalinterface reporting tijdsregistratie via cloud saas prikklokken boekingsterminal kelio xtrem boekingsterminal kelio visio mobiele oplossing biometrische terminal timebox oplossing badges gezichtsherkenning toegangscontrole software voor toegangscontrole beheer van bezoekers hulp bij brandoefeningen reservatie van vergaderzalen lezers amp terminals toegangsmateriaal tijdsregistratiebadges smartxcan planning service begeleiding van projecten opleiding e learning kwaliteit kelio en gdpr tijdsregistratie via cloud saas blog bodet belgi wie wij zijn partners nieuws referenties vacature contact zoeken home tijdregistratie software en systeem voor tijdregistratie software voor tijdregistratie en personeelsplanning beheer het overzicht van de aanwezighei.