Menu Sluiten

Overzicht Kantoorinrichting

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over overzicht kantoorinrichting kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Overzicht Kantoorinrichting

Kantoren | Kantoorinrichting | Kantoormeubilair | Duurzaamheid | Meubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Overzicht kantoorinrichting

.. Infomarcelis.be nl fr home events smart office overzicht touchscreens whiteboards ctouch touchscreen digibord clevertouch touchscreen digibord catalogus interactief clevertouch ctouch accessoires interactieve schermen educatie school zakelijk kantoorinrichting kantoormateriaal mps overzicht kantoorinrichting schatting aanvragen voordelig printen service informatica exellent it realisaties school overzicht ctouch touchscreen digibord clevertouch touchscreen digibord lifestyle contact openingsuren online shops kantoor school materiaal shop informatica shop stempels gravures shop lifestyle helpdesk faq faq nieuwe aanvraag ontdek de kracht van touchscreens demo of voorstel op maat van onze interactieve oplossingen smart office shop it shop kantoormateriaal smart office staat voor ontzorging van elk kantoor door slim en efficint kantoorbeheer in combinatie met vergader presentatieoplossingen en een.

kantoor kantoorbenodigdheden overzicht over xkantoorbenodigdhedenx bureaulamp bureaustoelmatten bureautafelopzetten deurbordjes infostaanders deurstoppers documenthouders geldtelmachines kantoorartikelen kapstokken klokken kunstplanten lamineerapparaten laptop trolleys monitorhouders tablethouders naambadges opstapjes papiervernietiger parapluhouder scheidingswanden snijmachines en letterapparaten stempelklokken verdeelkasten voetensteun kantoormeubelen overzicht over xkantoormeubelenx barkrukken bureaustoelen kantoorinrichting kantoorkasten kantoorkrukken kantoorstellingen kantoortafels kluizen ladekasten hangmappenkasten lounge lobby receptie sideboards sleutelkast stapelstoelen vergaderstoelen statafels vergadertafels verrijdbare ladeblokken staande ladeblokken vitrinekasten kantoormeubelseries overzicht over xkantoormeubelseriesx anny a.

Wat je wil weten over Overzicht kantoorinrichting

home kantoren overzicht privkantoren coworking places flex places virtueel kantoor vergaderzalen groeiatelier overzicht residentile coaches in residence coaches ondernemersbib sprekers over ajuinlei overzicht wie is wie bewoners bereikbaarheid nieuws contact menu home kantoren vergaderzalen groeiatelier over ajuinlei contact submenu overzicht privkantoren coworking places flex places virtueel kantoor nl en fr privkantoren de privkantoren zijn volledig ingericht en gebruiksklaar inclusief telefoon en internetaansluiting. Bovendien kan je gebruik maken van de uitgebreide gedeelde infrastructuur zoals een keuken sanitair doucheruimte ontmoetingsruimtes en vergaderzalen. de office manager is permanent aanwezig tijdens de kantooruren bekijk ons aanbod van overzicht kantoorinrichting Hij ontvangt jouw gas.