Menu Sluiten

Voordelen Kantoorinrichting

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over voordelen kantoorinrichting kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Voordelen Kantoorinrichting

Kantoorinrichting | Kantoormeubilair | Kantooroplossing | Meubilair | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Voordelen kantoorinrichting

welkom wie zijn we portfolio wat doen we contact privacy policy welkom wie zijn we portfolio wat doen we contact documenten privacy policy schrijnwerkerij de houthoeve over ons voordelen kantoorinrichting vlug rendement We zijn een schrijwnerkerij werkzaam over heel vlaanderen. Wie zijn we schrijnwerkerij de houthoeve bestaat reeds meer dan jaar. U kunt op ons rekenen voor al uw algemeen schrijnwerk zowel voor uw interieur als exterieur. Klantentevredenheid dragen we hoog in het vaandel een project is pas klaar wanneer u tevreden bent. Onze missie schrijnwerkerij de houthoeve bestaat reeds meer dan jaar. U kunt op ons rekenen voor al uw algemeen schrijnwerk zowel voor uw interieur als exterieur. Klantentevredenheid dragen we hoog in het vaandel een project is pas klaar wanneer u tevreden bent. Wat doen we schrijnwerkerij de houthoeve bestaat reeds meer dan jaar. U kunt op ons rekenen voor al uw algemeen schrijnwerk zowel voor uw interieur als exterieur. .

contact disclaimer sitemap home partners merken referenties contact magazijninrichting belijning en signalisatie archiefinrichting kantoorinrichting kantoorunits en prefab systeemwanden montage opbergsystemen magazijnrekken legbordstelling palletstelling doorrolstelling draagarmstelling entresol bandenrek maatwerk veiligheidssystemen magazijn accessoires werktafels magazijnbakken ladders controle nl gt home gt kantoorinrichting gt systeemwanden kantoorsysteembouw met systeemwanden felin levert opslagsystemen voor kantoorinrichting. Als onafhankelijk verdeler bieden wij een assortiment kantoorrekken aan. Wil u een project realiseren met systeemwanden bijvoorbeeld voor de inrichting van een kantoor op of onder een mezzanine in uw werkplaats of magazijn felin zorgt voor de volledige realisatie van planning tot montage. Meer informatie nodig wil u vrijblijvend advies op maat bel ons .

Mededeling over Voordelen kantoorinrichting

bruneau voordelen combineer plezier en efficintie snel bestellen mijn account ex btw alle producten hulp amp contact kantoormeubelen kantoorinrichting informatica en bureautica inktpatronen papier en schrijfwaren klassement hygine en onderhoud verpakking en magazijn voeding amp receptie huismerk bruneau stempels en accessoires werkkledij werkkledij hemd broeken fleece polo short ondergoed sweatshirt schort tshirt jassen accessoires andere werkschoenen lederwaren amp portefeuilles bijkomende info u bezoekt momenteel de pagina werkkledij. Om uw zoektocht uit te breiden nodigen we u uit om ook te raadplegen de volgende categorien hemd broeken fleece polo short ondergoed sweatshirt schort tshirt jassen accessoires andere werkschoenen of lederwaren portefeuilles Wat betrachten we met voordelen kantoorinrichting De klanten die deze pagina hebben gezien bekeken ook de volgende categorien verpakking en magazijn bevattende verpakkingsmateriaal verzending plakband en opvulmateriaal mag.