Menu Sluiten

Diensten Kantoorinrichting

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over diensten kantoorinrichting kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Diensten Kantoorinrichting

Kantoren | Meubilair | Kantoormeubilair | Kantooroplossing | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Diensten kantoorinrichting

facebook infokantoorprofi.be meubel catalogus webshop kantoorartikelen contacteer ons infokantoorprofi.be bel ons home over profi diensten kantoorinrichting akoestiek plexi panelen proefstoel magazijn maatwerk producten werkplekken bureaustoelen opbergen en kasten akoestiek maatwerk magazijn en opslag kantoorartikelen projectmeubilair ergonomie scheidingswanden realisaties contact meubel catalogus webshop kantoorartikelen diensten home diensten diensten kantoorinrichting akoestiek plexi panelen proefstoel magazijn maatwerk kantoorprofi belgieuml bv keerbaan wommelgemtel mobiel email infokantoorprofi.be btw be .. Naar de buroproshop copy kantoorprofi belgieuml design by webregion prefered partner voor .

creatieve kantoorinrichting creatieve kantoorinrichting totaalinrichting interieurarchitectuur consultancy werkwijze kantoorbeleving projecten over ons jobs nieuws contact home privacy policy privacy policy deze privacy policy ldquoprivacy policyrdquo regelt de verwerking van jouw persoonsgegevens als een onderdeel van jouw gebruik van onze website de ldquowebsiterdquo en de diensten die daarmee verband houden gezamenlijk aangeduid als de ldquodienstenrdquo diensten kantoorinrichting gevraagd Deze verwerking wordt uitgevoerd door projectatelier alverantwoordelijke voor de verwerking bekijk onze keuze in diensten kantoorinrichting met zetel te turnhoutsebaan kasterlee ldquowijrdquo ldquoonsrdquo ingeschreven in de kbo onder nummer .. in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake de besche.

Informatie over Diensten kantoorinrichting

nl fr nl en home kwaliteit news jobs contact mozer over ons het mozer team jobs vestigingen vloot hightech transport niveau van dienstverlening wat we doen vervoer van delicate apparatuur en hightechapparatuur onsite installatie last mile reverse logistics stockbeheer vervoer van zware materiaal vervoer van kunstwerken sectoren ict optisch medisch automaten banking grafisch netwerken bedrijfsverhuizingen bedrijfsverhuizingen kantoorinrichting archiefbeheer exit management meubelbeheer internationale verhuizingen verpakkingen voor zee en luchtvervoer meubelbewaring particuliere verhuis accueil mozer transport high tech dmnagement dentreprise dmnagement nationalinternational qualit et assurances news jobs contact toggle navigation transport hightech niveaux de services hightech transport niveau van dienstverlening wat we doen vervoer van delicate apparatuur en hightechapparatuur onsite installatie last mile reverse logistics stockbeheer vervoer van zware materiaal vervoer van kunstwerken sectoren ict optisch medisch autom.