Menu Sluiten

Ergonomie Belgie

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over ergonomie belgie kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Ergonomie Belgie

Kantoorinrichting | Kantooroplossing | Meubilair | Kantoren | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Ergonomie belgie

… Infolivwell.be uw partner in ergonomie en dynamisch werken aanmelden toggle navigation spinalis webshop beurzen reviews folders maatwerk showroom nieuws over ons contact geen producten in je winkelmand. Contact livwell bv met showroom en voorraad official importer meerstraat londerzeel belgium infolivwell.be web https livwell.be enkel op afspraak hoe ons te vinden id care products nederland met showroom en testmogelijkheden. Persoonlijke levering ergonomie belgie zijn vaak gezocht Medische producten. Bernhardlaan ce zuidwolde the netherlands infoidcare.nl web https www.spinalisergonomie.nl hoe ons te vinden o sea cosmetics belgi handel in cosmeticainrichting zandvoordestraat b oostende belgi kantooroseacosmetics.be web https www.oseacosmetics.be nl hoe ons te vinden raman ergonomie belgi raman enterprise bv moerkerkebrug moerkerke belgi inforamanbv.be web https ramanbv.be hoe ons te vinden koop communicatie nederland meidoornkade bedrijventerrein doornkade ae houten nederland paulkoopcommunicatie.nl web https www.spinalisergonomischestoelen.nl.

drisag outlet architecten blog vacatures design tools services nederlands english franais nederlands collectie thuiswerken realisaties projectinrichting over drisag duurzaamheid contact collectie thuiswerken realisaties projectinrichting over drisag duurzaamheid contact drisag outlet architecten blog vacatures design tools services english franais nederlands referenties drisag heeft behoorlijk wat ervaring met het inrichten van coworking spaces. Daarnaast zijn ze prijskwaliteit helemaal top. We bevelen drisag graag aan als een betrouwbare kantoorinrichter. dave wagemans zaakvoerder de backer haarden bekijk hier de realisatievideo het is vlot samenwerken met drisag Het scala van ergonomie belgie We beschikken nu over functionele ruimtes waar mensen zich goed voelen. michle van naelten aankoopmanager biobest bekijk hier de realisatievideo een drisag bureaustoel nodig voor je kantoor bij drisag geven we je vakkundig advies. Ben je op zoek naar een nieuw bureau een totaalinrichting van je bedrijf of de prijs van een enkele bureaustoel wij staan klaar om .

Het laatste nieuws over Ergonomie belgie

voor alles wat met tijd te maken heeft bel me klik hier klantenpagina nederlands franais bel me zoeken zoeken nieuws home tijdregistratie software en systeem voor tijdregistratie verlof en afwezigheid personeelsplanning personeelsruimte hrportaal elektronische handtekening activiteiten en kostencentra s betaalinterface reporting tijdsregistratie via cloud saas prikklokken boekingsterminal kelio xtrem boekingsterminal kelio visio mobiele oplossing biometrische terminal timebox oplossing badges gezichtsherkenning toegangscontrole software voor toegangscontrole beheer van bezoekers hulp bij brandoefeningen reservatie van vergaderzalen lezers amp terminals toegangsmateriaal tijdsregistratiebadges smartxcan planning service begeleiding van projecten opleiding e learning kwaliteit kelio en gdpr tijdsregistratie via cloud saas blog bodet belgi wie wij zijn partners nieuws referenties vacature contact zoeken digitaliseer het ondertekenen van uw hrdocumente.