Menu Sluiten

Expert Bureauschermen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over expert bureauschermen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Expert Bureauschermen

Kantoorinrichting | Kantooroplossing | Kantoormeubilair | Duurzaamheid | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Expert bureauschermen

onze werkwijze over acousticomfort onze oplossingen akoestische plafondpanelen akoestische muurpanelen akoestische scheidingswanden mobiele akoestische panelen akoestische bureauschermen waarom realisaties akoestische tests tevreden klanten contacteer ons onze oplossingen akoestische plafondpanelen akoestische muurpanelen akoestische scheidingswanden mobiele akoestische panelen akoestische bureauschermen waarom realisaties akoestische tests tevreden klanten contacteer ons tevreden klant in de kijker proeven en genieten in een aangename omgeving de oudste familiebrouwerij van ons land ligt in mater expert bureauschermen met korting Vanuit de vlaamse ardennen vloeit geestrijk gerstenat naar alle windstreken terwijl gepassioneerde bierliefhebbers de omgekeerde beweging maken om brouwerij roman te bezoeken. en zodra die zeer enthousiaste brouwerijbezoekers tijdens het weekend ons proeflokaal binnenstapten werden ze geconfronteerd met de barslechte akoestiek die de sfeer in onze polyvalente zaal verstoorde zegt ma.

home services kantoorinrichting op maat totaalinrichting kantoor ergonomisch kantoormeubilair projects concept places duurzaamheid insights team contact jobs nlfr welzijn op het werk verbeteren tips voor de ideale werkomgeving tips amp tricks heeft je werkomgeving invloed op het welzijn van je medewerkers t zal wel zijn wat is het geheim voor gelukkige werknemers een toffe jobinhoud een goed salaris en fijne collega s dat speelt allemaal een rol maar ook de werkomgeving heeft een belangrijke impact op het welzijn van je medewerkers De verscheidenheid van expert bureauschermen Ontdek hoe je een inspirerende werkplek creert die de motivatie en het werkgeluk bevordert van je hele team. Welzijn op het werk vergeet je werkomgeving niet in veel bedrijven staat werkgeluk steeds hoger op de agenda. Gelukkig maar want medewerkers die zich goed in hun vel voelen op kantoor ervaren minder stress zijn productiever en houden de sfeer lekker luchtig. Met flexibele uurroosters persoonlijke gro.

Inlichtingen over Expert bureauschermen

.