Menu Sluiten

Info Over Ergonomie

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over info over ergonomie kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Info Over Ergonomie

Duurzaamheid | Kantoormeubilair | Kantoorinrichting | Kantoren | Meubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Info over ergonomie

over ons werken bij mediwetwerken bij corona info nl nl fr zoeken medisch toezicht risicobeheer opleidingen contact jobs my mediwet in de kijker onderzoekscentra klant worden nieuws veelgestelde vragen links corona info over ons toggle navigation jobs commercieel vertegenwoordiger bb gent als externe dienst voor preventie en bescherming op het werk is mediwet dagelijks bezig met het verhogen van het welzijn bij haar klanten en hun werknemers. Hiervoor is mediwet actief in verschillende domeinen zoals arbeidsgeneeskunde veiligheid ergonomie arbeidshygieumlne en psychosociale aspecten. Met een goede worklife balans een informele sfeer en aandacht voor het individu proberen wij het verschil te maken. Mediwet zoekt voor haar vestiging in gent een commercieel vertegenwoordiger bb info over ergonomie specialisatie Binnen het domein van welzijn op…meer info arbeidsarts regio antwerpen me.

rob verhuur gent rob rent brussel rob location namen inforobverhuur.be inforobverhuur.be nl fr en home huren te huur high capacity waarom bij rob faq merken in verhuur huurvoorwaarden kopen te koop nieuw tweedehands valbeveiliging service opleidingen waarom bij rob kalender inschrijven kmoportefeuille contact home huren te huur high capacity waarom bij rob faq merken in verhuur huurvoorwaarden kopen te koop nieuw tweedehands valbeveiliging service opleidingen waarom bij rob kalender inschrijven kmoportefeuille contact home opleidingen nieuw krijg tot subsidie voor een opleiding rob verhuur is door de kmoportefeuille nu ook erkend als dienstverlener. Als kmo kunt u voortaan subsidies aanvragen voor een opleiding van ons de voordelen van info over ergonomie Meer info gtgtgt technische en veiligheidsopleidingen veiligheid is afhankelijk van.

Wat je wil weten over Info over ergonomie

home producten en diensten over ons missie tijdslijn optimattuin duurzaamheid nieuwsarchief info realisatie van uw product techniek en ergonomie goederenflow verlofkalender aankoopvoorwaarden verkoopvoorwaarden procedure werken met derden managementsystemen iso iso iso kwaliteitsbeleid contact contact offerte aanvragen verlofkalender openingsuren bevraging emaildisclaimer vacatures home producten en diensten over ons missie tijdslijn optimattuin duurzaamheid nieuwsarchief info realisatie van uw product techniek en ergonomie goederenflow verlofkalender aankoopvoorwaarden verkoopvoorwaarden procedure werken met derden managementsystemen iso iso iso kwaliteitsbeleid contact contact offerte aanvragen verlofkalender openingsuren bevraging em.