Menu Sluiten

Bedrijven Bureauschermen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over bedrijven bureauschermen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Bedrijven Bureauschermen

Kantoorinrichting | Kantoormeubilair | Kantooroplossing | Meubilair | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Bedrijven bureauschermen

europlafond diensten afwerking wanden deuren plafonds meubilair eurocloisonproducten vaste wanden verplaatsbare wanden decoratieve wanden mobiele wanden sanitaire wanden glazen wanden kantoorschermen realisaties nieuws contact fiabilis drogenbos een ander succesvol project voor onze klant fiabilis volledige renovatie van de open ruimte. Meer informatie equilis belgium waterloo in het centrum van het waterloo office park werd europlafond gekozen om de kantoren vergaderzalen en kitchenette van equilis belgi in te richten. Meer informatie vastint inter holding services waterloo europlafond voert met deze renovatie van kantoorvloeren bij vastint inter holding services in waterloo een succesvol interieurafwerkingsproject uit. Meer informatie meer dan jaar ervaring in interieurafwerking meer informatie europlafond staat voor na jarenlange ervaring is europlafond gaandeweg uitgegroeid tot een aannemersbedrijf dat gespecialiseerd is in interieurafwerking bedrijven bureauschermen zijn zeer gegeerd Bent u op zoek naar een partner om uw inrichtings en renovatieprojecten van a tot z in goede banen te leiden ontdek de pr.

deze website maakt gebruik van cookies. Lees onze privacy verklaring voor meer informatie. Meer weten verbergen contact kennis kennis producten producten diensten diensten over ons over ons thuiswerken thuiswerken contact producten producten producten kantoor alles bekijken van kantoor thuiswerken alles bekijken van thuiswerken thuiswerkpakketten ergonomische bureaustoelen ergonomische muizen ergonomische toetsenborden laptopstandaarden voetensteunen bureaus thuiswerkplekcheck stappenplan gezond thuiswerken zitoplossingen alles bekijken van zitoplossingen ergonomische bureaustoelen zitstahulpen bureaufietsen zitballen zit hulpmiddelen kniestoelen trippelstoelen vergaderstoelen vloermatten controller uurs bureaustoelen bureaus alles bekijken van bureaus zitsta zitsta werkstations zit zit vergadertafels kabelmanagement dynamisch werken alles bekijken van dynamisch werken bureaufietsen dynamisch staan dynamisch zitten zit sta bureau dynamisch meubilair dynamisch vergaderen ergonomische muizen alles bekijken van ergonomische muizen centrisc.

Meer informatie over Bedrijven bureauschermen

homeactiviteitenreferentieshistoriekvacaturescontact de akoestiek verbeteren in uw bedrijf een aanspreekpunt team van specialisten bespreek uw wensen home afwerking akoestiek verbeteren de akoestiek verbeteren in uw bedrijfsgebouw kan door het uitvoeren van kleine aanpassingen of een complete renovatie. Hiervoor schakelt u een professioneel afwerkingsbedrijf in zoals novo i.b. Samen met u gaan we na wat de mogelijkheden zijn voor uw bedrijf. Hoe kunt u de akoestiek verbeteren in uw bedrijfsgebouw er zijn heel wat manieren om de akoestiek te verbeteren Onze aanbeveling m.b.t. bedrijven bureauschermen Denk hierbij aan de volgende zaken het plaatsen van akoestische wandpanelen het plaatsen van een systeemplafond of akoestische plafondpanelen het plaatsen van akoestische bureauschermen werk in een aangename omgeving de renovatie van uw bedrijfspand is het ideale moment om de akoestiek te verbeteren. Dit levert namelijk een aantal voordelen op. Een verbeterde akoestiek in een ruimte zorgt er namelijk voor dat u.